Diseño del plan de mercadeo Hostal Cheva

The proposal to create a marketing plan for THE CHEVA HOSTEL in the municipality of Jericó, Cheva sector was designed in order to cover the tourist market of the province of Valderrama, reaching customers through methods and digital communication, taking advantage of benefits that they are in favor...

Full description

Autores:
Paredes Vargas, Karen Emir
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2021
Institución:
Universidad Antonio Nariño
Repositorio:
Repositorio UAN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
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Acceso en línea:
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Palabra clave:
Marketing
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description The proposal to create a marketing plan for THE CHEVA HOSTEL in the municipality of Jericó, Cheva sector was designed in order to cover the tourist market of the province of Valderrama, reaching customers through methods and digital communication, taking advantage of benefits that they are in favor of the industry like the internet. This is developed through the descriptive research method because in it the direct and indirect competences of the establishment will be studied, taking into account the data collection 10 that will be done through field work that will facilitate the proper development of the research, finally With the information already collected, strategies are formulated that can be applied in the establishment, and in turn action plans and follow-up controls are drawn up that will allow a positive approach to the marketing plan.
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This is developed through the descriptive research method because in it the direct and indirect competences of the establishment will be studied, taking into account the data collection 10 that will be done through field work that will facilitate the proper development of the research, finally With the information already collected, strategies are formulated that can be applied in the establishment, and in turn action plans and follow-up controls are drawn up that will allow a positive approach to the marketing plan.La propuesta de crear un plan de marketing para EL HOSTAL CHEVA del municipio de Jericó, sector Cheva fue diseñado con el fin de abarcar el mercado turístico de la provincia de Valderrama, llegando a los clientes por medio de métodos y comunicación digital, aprovechando beneficios que están a favor de la industria como el internet. Este de desarrolla mediante el método de investigación descriptiva pues en el mismo se estudiarán las competencias directas e indirectas del establecimiento, teniendo en cuenta la recopilación de datos que se hará por medio de un trabajo de campo que facilitara el buen desarrollo de la investigación, finalmente con la información ya antes recopilada se formulan estrategias que podrán ser aplicadas en el establecimiento, y a su vez se elaboran planes de acción y controles de seguimiento que permitirán darle un enfoque positivo al plan de marketing.Profesional en Hotelería y TurismoPregradoPresencialMonografíaspaUniversidad Antonio NariñoHoteleria y TurismoFacultad de Ciencias Económicas y AdministrativasDuitamaMarketingCompetenciaPosicionamientoHostalProvinciaMarketingCompetencePositioninglodging houseProvinceDiseño del plan de mercadeo Hostal ChevaTrabajo de grado (Pregrado y/o Especialización)http://purl.org/coar/resource_type/c_7a1fhttp://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85EspecializadaORIGINAL2022_Karen Paredes_Autorización.pdf2022_Karen Paredes_Autorización.pdfFormato autoresapplication/pdf1386019https://repositorio.uan.edu.co/bitstreams/e246919f-062b-4db4-9f11-a78b8e9a2dea/download5f8a92568f8878ef72afafe9efd2cb41MD512022_Karen Paredes.pdf2022_Karen Paredes.pdfDocumentoapplication/pdf3233944https://repositorio.uan.edu.co/bitstreams/2ca23ff7-90e9-408d-a6ff-5ef423735fd8/download70107dc40b111304395b04bff8221a99MD522022_Karen Paredes_Acta.pdf2022_Karen Paredes_Acta.pdfActa de sustentaciónapplication/pdf269258https://repositorio.uan.edu.co/bitstreams/6241ba28-5e81-4b19-abe3-f42e2570add2/download4da8a2cbab0440a98b78d8ab2d03441bMD53CC-LICENSElicense_rdflicense_rdfapplication/rdf+xml; charset=utf-8811https://repositorio.uan.edu.co/bitstreams/69f81abb-6a85-4fd4-b892-f9bfa336267c/download9868ccc48a14c8d591352b6eaf7f6239MD54TEXT2022_Karen Paredes_Autorización.pdf.txt2022_Karen Paredes_Autorización.pdf.txtExtracted texttext/plain6https://repositorio.uan.edu.co/bitstreams/c75e8ad9-1c5f-4336-aaf6-1e798594c4ee/download6d93d3216dc4a7f5df47d4876fbec4d3MD552022_Karen Paredes.pdf.txt2022_Karen Paredes.pdf.txtExtracted texttext/plain97891https://repositorio.uan.edu.co/bitstreams/aa454add-1d2f-47d5-8305-7b3d35b56089/downloade556b247c5425acfe3099b76cd0e1c18MD572022_Karen Paredes_Acta.pdf.txt2022_Karen Paredes_Acta.pdf.txtExtracted texttext/plain762https://repositorio.uan.edu.co/bitstreams/383898eb-583e-4d05-b8e9-b55336ecff0d/downloadbe6f7c6155921766d97e2a68a84a33f7MD59THUMBNAIL2022_Karen Paredes_Autorización.pdf.jpg2022_Karen Paredes_Autorización.pdf.jpgGenerated Thumbnailimage/jpeg17299https://repositorio.uan.edu.co/bitstreams/7b60193b-b4c6-4aec-b795-d15a7b95ea75/download911eb242838e1f7e81f7a1db7dd7afa7MD562022_Karen Paredes.pdf.jpg2022_Karen Paredes.pdf.jpgGenerated Thumbnailimage/jpeg8624https://repositorio.uan.edu.co/bitstreams/38e98d1f-5262-41e1-a48b-ab07ab4c96c2/download9c90e52f73659de1476c2d19052abd68MD582022_Karen Paredes_Acta.pdf.jpg2022_Karen Paredes_Acta.pdf.jpgGenerated Thumbnailimage/jpeg11864https://repositorio.uan.edu.co/bitstreams/98a91ab4-a3bb-45cc-a979-d77ffd61df65/download25606c11d5478d6e41b6d0d1278bb3d4MD510123456789/6067oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/60672024-10-09 22:43:03.2https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/Acceso abiertorestrictedhttps://repositorio.uan.edu.coRepositorio Institucional UANalertas.repositorio@uan.edu.co