Diseño de un plan de marketing digital para la empresa Rodasur la 19 en santa marta 2023
The contribution that digital marketing makes as a proposal to develop the positioning in the company Rodasur LA 19 shows that, if our proposal, would have a growth in the number of clients and followers on the social network and consequently in the increase in sales; that is, growing the business f...
- Autores:
-
Zapata Cala, Edgar David
Suarez Uribe, Anny Catalina
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2024
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/9349
- Acceso en línea:
- http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/9349
- Palabra clave:
- Mercado digital
Digital Marketing
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-ND 4.0)
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The contribution that digital marketing makes as a proposal to develop the positioning in the company Rodasur LA 19 shows that, if our proposal, would have a growth in the number of clients and followers on the social network and consequently in the increase in sales; that is, growing the business for the company. The company Rodasur la 19 is not indifferent to these innovations that have been presented in the market and their objective focuses on participating in a active in the offer of its products, the use of these means due to the problems that are currently presented, is focused as the timely, appropriate and effective to strengthen the sales of said company. |
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Estrategia para el posicionamiento de las pymes 10.pdfinstname:Universidad Antonio Nariñoreponame:Repositorio Institucional UANrepourl:https://repositorio.uan.edu.co/The contribution that digital marketing makes as a proposal to develop the positioning in the company Rodasur LA 19 shows that, if our proposal, would have a growth in the number of clients and followers on the social network and consequently in the increase in sales; that is, growing the business for the company. The company Rodasur la 19 is not indifferent to these innovations that have been presented in the market and their objective focuses on participating in a active in the offer of its products, the use of these means due to the problems that are currently presented, is focused as the timely, appropriate and effective to strengthen the sales of said company.La contribución que hace el marketing digital como propuesta para desarrollar el posicionamiento en la empresa Rodasur LA 19 evidencia que, si se aplica nuestra propuesta, tendría un crecimiento del número de clientes y seguidores en la red social y por consiguiente en el incremento de las ventas; es decir, hacer crecer el negocio para la empresa. La empresa Rodasur la 19 no se encuentra indiferente frente a estas innovaciones que se han presentado en el mercado y su objetivo se enfoca en participar de manera activa en la oferta de sus productos, el uso de estos medios a causa de las problemáticas que se presentan en la actualidad, se enfoca como la estrategia oportuna, adecuada y efectiva para fortalecer las ventas de dicha empresa.Ingeniero(a) IndustrialPregradoPresencialProyectospaUniversidad Antonio NariñoIngeniería IndustrialFacultad de Ingeniería IndustrialSanta MartaMercado digitalDigital MarketingDiseño de un plan de marketing digital para la empresa Rodasur la 19 en santa marta 2023Trabajo de grado (Pregrado y/o Especialización)http://purl.org/coar/resource_type/c_7a1fhttp://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85GeneralORIGINAL2023_annysuarezyedgarzapata_acta.pdf2023_annysuarezyedgarzapata_acta.pdfACTAapplication/pdf259843https://repositorio.uan.edu.co/bitstreams/8fa84a46-afb2-4cda-aa42-091994f76157/download595b285a0241780887be45d61b28ac5cMD512023_annysuarezyedgarzapata_autorizacion.pdf2023_annysuarezyedgarzapata_autorizacion.pdfFORMATO DE AUTORIZACIONapplication/pdf2297450https://repositorio.uan.edu.co/bitstreams/0bafb2f0-1e3a-4631-aeca-3716b3fdc0e1/download494a1ccaa99e2f69c9890213fecfe652MD522023_annysuarezyedgarzapata.pdf2023_annysuarezyedgarzapata.pdfTESISapplication/pdf1701461https://repositorio.uan.edu.co/bitstreams/faa6b8ec-306d-4f35-8188-471d352f235d/downloadcdb3a7c892472893eec0f00c1a634950MD53CC-LICENSElicense_rdflicense_rdfapplication/rdf+xml; charset=utf-8805https://repositorio.uan.edu.co/bitstreams/d52ef20e-0e80-48dd-9738-9744a1da9c42/download5812a2eee99d5585fc0c26f0033099bbMD54TEXT2023_annysuarezyedgarzapata_acta.pdf.txt2023_annysuarezyedgarzapata_acta.pdf.txtExtracted texttext/plain2359https://repositorio.uan.edu.co/bitstreams/0c49654d-180b-4d99-956c-835fa6d9b0bf/download1e64421699b7aac01c1c4ade7d8a3cfbMD552023_annysuarezyedgarzapata_autorizacion.pdf.txt2023_annysuarezyedgarzapata_autorizacion.pdf.txtExtracted texttext/plain126https://repositorio.uan.edu.co/bitstreams/d38f2459-c35f-4d2f-8aac-fe48dae4de5e/downloadd99a5cd31700cd4f91f39cfebc8c57c7MD572023_annysuarezyedgarzapata.pdf.txt2023_annysuarezyedgarzapata.pdf.txtExtracted texttext/plain81642https://repositorio.uan.edu.co/bitstreams/b2f4c099-2bc5-4052-b934-43952a08f434/downloadb40050cd05bd651e0573422fbac94380MD59THUMBNAIL2023_annysuarezyedgarzapata_acta.pdf.jpg2023_annysuarezyedgarzapata_acta.pdf.jpgGenerated Thumbnailimage/jpeg9012https://repositorio.uan.edu.co/bitstreams/98e93aa7-594c-4bd7-b4e2-406ac441600e/download18562d4fbb3f0dbc73340dd6b4b14a52MD562023_annysuarezyedgarzapata_autorizacion.pdf.jpg2023_annysuarezyedgarzapata_autorizacion.pdf.jpgGenerated Thumbnailimage/jpeg22478https://repositorio.uan.edu.co/bitstreams/ba8dcc89-dfd9-49fb-86c6-6c3cab73ecbf/download262285986e35d02ff622153280323734MD582023_annysuarezyedgarzapata.pdf.jpg2023_annysuarezyedgarzapata.pdf.jpgGenerated Thumbnailimage/jpeg7015https://repositorio.uan.edu.co/bitstreams/04db3644-cbc3-4169-8614-48fbcf16334a/download8697819aa6893f3eceb49da3aaa61c2cMD510123456789/9349oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/93492024-10-09 23:01:36.019https://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/Acceso abiertorestrictedhttps://repositorio.uan.edu.coRepositorio Institucional UANalertas.repositorio@uan.edu.co |