Sistematización: la casa de Bernarda Alba; Adaptación criolla santandereana
In the subjects of Dance Ensemble Ensemble and Theater Ensemble Ensemble it was possible to account for the competences and the different artistic languages: dance, theater, music and design. Also, the pedagogical and humanistic competences. In the first part we will find the background, the practic...
- Autores:
-
Pérez Santiago, Julieth Paola
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2020
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/1949
- Acceso en línea:
- http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/1949
- Palabra clave:
- sistematización
systematization
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)
id |
UAntonioN2_1186f328197f12a4b30b0a067b4e01fe |
---|---|
oai_identifier_str |
oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/1949 |
network_acronym_str |
UAntonioN2 |
network_name_str |
Repositorio UAN |
repository_id_str |
|
dc.title.es_ES.fl_str_mv |
Sistematización: la casa de Bernarda Alba; Adaptación criolla santandereana |
title |
Sistematización: la casa de Bernarda Alba; Adaptación criolla santandereana |
spellingShingle |
Sistematización: la casa de Bernarda Alba; Adaptación criolla santandereana sistematización systematization |
title_short |
Sistematización: la casa de Bernarda Alba; Adaptación criolla santandereana |
title_full |
Sistematización: la casa de Bernarda Alba; Adaptación criolla santandereana |
title_fullStr |
Sistematización: la casa de Bernarda Alba; Adaptación criolla santandereana |
title_full_unstemmed |
Sistematización: la casa de Bernarda Alba; Adaptación criolla santandereana |
title_sort |
Sistematización: la casa de Bernarda Alba; Adaptación criolla santandereana |
dc.creator.fl_str_mv |
Pérez Santiago, Julieth Paola |
dc.contributor.advisor.spa.fl_str_mv |
Guzmán Urrego, Edwin Armando |
dc.contributor.author.spa.fl_str_mv |
Pérez Santiago, Julieth Paola |
dc.subject.es_ES.fl_str_mv |
sistematización |
topic |
sistematización systematization |
dc.subject.keyword.es_ES.fl_str_mv |
systematization |
description |
In the subjects of Dance Ensemble Ensemble and Theater Ensemble Ensemble it was possible to account for the competences and the different artistic languages: dance, theater, music and design. Also, the pedagogical and humanistic competences. In the first part we will find the background, the practical theoretical reflection, the creation, the dynamics and processes that were taken into account for the assembly. elements associated with the description of the justification and the methodology why we want to systematize, the aspects, what information is available and what is needed, among others, are observed. We continue with the theoretical framework where we approach the concept of general didactics and the didactics of creation, the systematization of an experience and the creation process we will also find a detailed description of the logs. We will find the historical and social context, how the characters were distributed and how it was approached for the creation of the work, its choreography and the music. Finally, we will see how the makeup of each character was made, their costumes, lighting and conclusions. |
publishDate |
2020 |
dc.date.issued.spa.fl_str_mv |
2020-06-04 |
dc.date.accessioned.none.fl_str_mv |
2021-02-25T22:08:53Z |
dc.date.available.none.fl_str_mv |
2021-02-25T22:08:53Z |
dc.type.spa.fl_str_mv |
Trabajo de grado (Pregrado y/o Especialización) |
dc.type.document.spa.fl_str_mv |
Estudio de caso |
dc.type.coar.spa.fl_str_mv |
http://purl.org/coar/resource_type/c_7a1f |
dc.type.coarversion.none.fl_str_mv |
http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 |
dc.type.local.spa.fl_str_mv |
Tesis/Trabajo de grado - Monografía - Pregrado |
format |
http://purl.org/coar/resource_type/c_7a1f |
dc.identifier.uri.none.fl_str_mv |
http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/1949 |
dc.identifier.bibliographicCitation.spa.fl_str_mv |
Bernal , V., Llerena , A., Acuña, L., Gallego , D., Gómez , M., & Pedraza, F. (2016). Dramaturgia de escenario. En A. L. Vicente Bernal, CINCO OBRAS, CINCO EXPERIENCIAS,CINCO INMERSIONES DE POLYMNIA EN LA ESCRITURA DE ESCENARIO. Bogotá: UD. Universidad Distrital Francisco José de Caldas. Camara de comercio de Bucaramanga . (21 de marzo de 2017). Obtenido de ultimas noticias : https://camaradirecta.com/noticias//la-provincia-de-velez-paraiso-folclorico-cultural-y-productivo-de-santander/ Habilidades del pensamientos Universidad Veracruzana . (18 de octubre de 2019). Obtenido de Habilidades del pensamientos Universidad Veracruzana : http://habilidadesdelpensamientouv.blogspot.com/2009/10/1_1950.html Medina Rivilla , A., Salvador Mata, F., Arroyo Gonzáles , R., Blázquez Entonado, F., de Vicente Rodríguez, P. S., Fernández Cruz , M., . . . McWilliam, N. (2009). Didáctica Genereal segunda edición. Madrid (España): Pearson Educación y la Universidad Nacional de Educación a Distancia. Obtenido de Didáctica general: file:///C:/Users/paola/Desktop/Nueva%20carpeta%20(2)/referentes%20trabajo%20de%20grado/Didactica_General_2da_edicion.pdf Medina Rivilla, A., & Salvador Mata, F. (2009). Didáctica general. En M. R. Francisco, Didáctica general segunda edición . Madrid: PEARSON EDUCACIÓN. Melissa Rugerio, A. P. (20 de SEPTIEMBRE de 2017). Obtenido de https://apasab.blogspot.com/2017/09/para-que-nos-sirven-las-bitacoras.html Moreno, P. (2016). Santiago García, el arquitecto del teatro colombiano . Arcadia . Navarro, R. (2011). DIDÁCTICA Y CURRÍCULO PARA EL DESARROLLO PROFESIONAL DOCENTE. REVISTA PANAMERICANA DE PEDAGOGÍA . SA BE R E S Y Q U E HA CE R E S D E L P E DA GO GO, 137-140. Trepat, C. A., & Rivero , P. (2010). Didáctica de la historia y multimedia expositiva. En Didáctica de la historia y multimedia expositiva (págs. 432-434). Barcelona: Educatio Siglo XXI. |
dc.identifier.instname.spa.fl_str_mv |
instname:Universidad Antonio Nariño |
dc.identifier.reponame.spa.fl_str_mv |
reponame:Repositorio Institucional UAN |
dc.identifier.repourl.spa.fl_str_mv |
repourl:https://repositorio.uan.edu.co/ |
url |
http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/1949 |
identifier_str_mv |
Bernal , V., Llerena , A., Acuña, L., Gallego , D., Gómez , M., & Pedraza, F. (2016). Dramaturgia de escenario. En A. L. Vicente Bernal, CINCO OBRAS, CINCO EXPERIENCIAS,CINCO INMERSIONES DE POLYMNIA EN LA ESCRITURA DE ESCENARIO. Bogotá: UD. Universidad Distrital Francisco José de Caldas. Camara de comercio de Bucaramanga . (21 de marzo de 2017). Obtenido de ultimas noticias : https://camaradirecta.com/noticias//la-provincia-de-velez-paraiso-folclorico-cultural-y-productivo-de-santander/ Habilidades del pensamientos Universidad Veracruzana . (18 de octubre de 2019). Obtenido de Habilidades del pensamientos Universidad Veracruzana : http://habilidadesdelpensamientouv.blogspot.com/2009/10/1_1950.html Medina Rivilla , A., Salvador Mata, F., Arroyo Gonzáles , R., Blázquez Entonado, F., de Vicente Rodríguez, P. S., Fernández Cruz , M., . . . McWilliam, N. (2009). Didáctica Genereal segunda edición. Madrid (España): Pearson Educación y la Universidad Nacional de Educación a Distancia. Obtenido de Didáctica general: file:///C:/Users/paola/Desktop/Nueva%20carpeta%20(2)/referentes%20trabajo%20de%20grado/Didactica_General_2da_edicion.pdf Medina Rivilla, A., & Salvador Mata, F. (2009). Didáctica general. En M. R. Francisco, Didáctica general segunda edición . Madrid: PEARSON EDUCACIÓN. Melissa Rugerio, A. P. (20 de SEPTIEMBRE de 2017). Obtenido de https://apasab.blogspot.com/2017/09/para-que-nos-sirven-las-bitacoras.html Moreno, P. (2016). Santiago García, el arquitecto del teatro colombiano . Arcadia . Navarro, R. (2011). DIDÁCTICA Y CURRÍCULO PARA EL DESARROLLO PROFESIONAL DOCENTE. REVISTA PANAMERICANA DE PEDAGOGÍA . SA BE R E S Y Q U E HA CE R E S D E L P E DA GO GO, 137-140. Trepat, C. A., & Rivero , P. (2010). Didáctica de la historia y multimedia expositiva. En Didáctica de la historia y multimedia expositiva (págs. 432-434). Barcelona: Educatio Siglo XXI. instname:Universidad Antonio Nariño reponame:Repositorio Institucional UAN repourl:https://repositorio.uan.edu.co/ |
dc.language.iso.spa.fl_str_mv |
spa |
language |
spa |
dc.rights.none.fl_str_mv |
Acceso abierto |
dc.rights.license.spa.fl_str_mv |
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0) |
dc.rights.uri.spa.fl_str_mv |
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ |
dc.rights.accessrights.spa.fl_str_mv |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights.coar.spa.fl_str_mv |
http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 |
rights_invalid_str_mv |
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0) Acceso abierto https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 |
eu_rights_str_mv |
openAccess |
dc.publisher.spa.fl_str_mv |
Universidad Antonio Nariño |
dc.publisher.program.spa.fl_str_mv |
Licenciatura En Educación Artística Con Énfasis En Danzas Y Teatro |
dc.publisher.faculty.spa.fl_str_mv |
Facultad de Educación |
dc.publisher.campus.spa.fl_str_mv |
Bogotá - Ibérica |
institution |
Universidad Antonio Nariño |
bitstream.url.fl_str_mv |
https://repositorio.uan.edu.co/bitstreams/81b79c0a-3665-471b-ad22-a68adc2c6a97/download https://repositorio.uan.edu.co/bitstreams/cbea3013-e694-4ce5-9468-011613f31501/download https://repositorio.uan.edu.co/bitstreams/d0d3a838-7f5c-4b81-b422-3381d68c38e6/download |
bitstream.checksum.fl_str_mv |
04b476a03efe51e0fe7eb3a1e60a6cd3 02a6fdda61cda9cf8a621978bb25ea28 2e388663398085f69421c9e4c5fcf235 |
bitstream.checksumAlgorithm.fl_str_mv |
MD5 MD5 MD5 |
repository.name.fl_str_mv |
Repositorio Institucional UAN |
repository.mail.fl_str_mv |
alertas.repositorio@uan.edu.co |
_version_ |
1814300316336652288 |
spelling |
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)Acceso abiertohttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/info:eu-repo/semantics/openAccesshttp://purl.org/coar/access_right/c_abf2Guzmán Urrego, Edwin ArmandoPérez Santiago, Julieth Paolahttps://orcid.org/0000-0003-3256-5770http://scienti.colciencias.gov.co:8081/cvlac/visualizador/generarCurriculoCv.do?cod_rh=0000009238107163049093900732021-02-25T22:08:53Z2021-02-25T22:08:53Z2020-06-04http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/1949Bernal , V., Llerena , A., Acuña, L., Gallego , D., Gómez , M., & Pedraza, F. (2016). Dramaturgia de escenario. En A. L. Vicente Bernal, CINCO OBRAS, CINCO EXPERIENCIAS,CINCO INMERSIONES DE POLYMNIA EN LA ESCRITURA DE ESCENARIO. Bogotá: UD. Universidad Distrital Francisco José de Caldas.Camara de comercio de Bucaramanga . (21 de marzo de 2017). Obtenido de ultimas noticias : https://camaradirecta.com/noticias//la-provincia-de-velez-paraiso-folclorico-cultural-y-productivo-de-santander/Habilidades del pensamientos Universidad Veracruzana . (18 de octubre de 2019). Obtenido de Habilidades del pensamientos Universidad Veracruzana : http://habilidadesdelpensamientouv.blogspot.com/2009/10/1_1950.htmlMedina Rivilla , A., Salvador Mata, F., Arroyo Gonzáles , R., Blázquez Entonado, F., de Vicente Rodríguez, P. S., Fernández Cruz , M., . . . McWilliam, N. (2009). Didáctica Genereal segunda edición. Madrid (España): Pearson Educación y la Universidad Nacional de Educación a Distancia. Obtenido de Didáctica general: file:///C:/Users/paola/Desktop/Nueva%20carpeta%20(2)/referentes%20trabajo%20de%20grado/Didactica_General_2da_edicion.pdfMedina Rivilla, A., & Salvador Mata, F. (2009). Didáctica general. En M. R. Francisco, Didáctica general segunda edición . Madrid: PEARSON EDUCACIÓN.Melissa Rugerio, A. P. (20 de SEPTIEMBRE de 2017). Obtenido de https://apasab.blogspot.com/2017/09/para-que-nos-sirven-las-bitacoras.htmlMoreno, P. (2016). Santiago García, el arquitecto del teatro colombiano . Arcadia .Navarro, R. (2011). DIDÁCTICA Y CURRÍCULO PARA EL DESARROLLO PROFESIONAL DOCENTE. REVISTA PANAMERICANA DE PEDAGOGÍA . SA BE R E S Y Q U E HA CE R E S D E L P E DA GO GO, 137-140.Trepat, C. A., & Rivero , P. (2010). Didáctica de la historia y multimedia expositiva. En Didáctica de la historia y multimedia expositiva (págs. 432-434). Barcelona: Educatio Siglo XXI.instname:Universidad Antonio Nariñoreponame:Repositorio Institucional UANrepourl:https://repositorio.uan.edu.co/In the subjects of Dance Ensemble Ensemble and Theater Ensemble Ensemble it was possible to account for the competences and the different artistic languages: dance, theater, music and design. Also, the pedagogical and humanistic competences. In the first part we will find the background, the practical theoretical reflection, the creation, the dynamics and processes that were taken into account for the assembly. elements associated with the description of the justification and the methodology why we want to systematize, the aspects, what information is available and what is needed, among others, are observed. We continue with the theoretical framework where we approach the concept of general didactics and the didactics of creation, the systematization of an experience and the creation process we will also find a detailed description of the logs. We will find the historical and social context, how the characters were distributed and how it was approached for the creation of the work, its choreography and the music. Finally, we will see how the makeup of each character was made, their costumes, lighting and conclusions.En las materias de Montaje Conjunto Danza y Montaje Conjunto Teatro se logró dar cuenta de las competencias y los diferentes lenguajes artísticos: danza, teatro, música y diseño. Asimismo, las competencias pedagógicas y humanistas. En la primera parte encontraremos los antecedentes, la reflexión teórico práctica, la creación, las dinámicas y procesos que se tuvieron en cuenta para el montaje. se observan elementos asociados a la descripción de la justificación y la metodología por qué queremos sistematizar, los aspectos, que información se tiene y cual hace falta entre otros. Continuamos con el marco teórico donde abordamos el concepto de la didáctica general y la didáctica de la creación, la sistematización de una experiencia y el proceso de creación también encontraremos una descripción detallada de las bitácoras. Encontraremos el contexto histórico y social, como fueron distribuidos los personajes y cómo se abordó para la creación de la obra, sus coreografías y la música. Por último, veremos cómo se realizó el maquillaje de cada personaje, su vestuario, iluminación y conclusiones.Licenciado(a) en Educación Artística Con Énfasis En Danzas Y TeatroPregradoPresencialspaUniversidad Antonio NariñoLicenciatura En Educación Artística Con Énfasis En Danzas Y TeatroFacultad de EducaciónBogotá - IbéricasistematizaciónsystematizationSistematización: la casa de Bernarda Alba; Adaptación criolla santandereanaTrabajo de grado (Pregrado y/o Especialización)Estudio de casohttp://purl.org/coar/resource_type/c_7a1fhttp://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85Tesis/Trabajo de grado - Monografía - PregradoEspecializadaORIGINAL2021PaolaPérez.pdf2021PaolaPérez.pdfapplication/pdf1505239https://repositorio.uan.edu.co/bitstreams/81b79c0a-3665-471b-ad22-a68adc2c6a97/download04b476a03efe51e0fe7eb3a1e60a6cd3MD532020AutorizacióndeAutores.pdf2020AutorizacióndeAutores.pdfapplication/pdf1391334https://repositorio.uan.edu.co/bitstreams/cbea3013-e694-4ce5-9468-011613f31501/download02a6fdda61cda9cf8a621978bb25ea28MD54LICENSElicense.txtlicense.txttext/plain; charset=utf-82710https://repositorio.uan.edu.co/bitstreams/d0d3a838-7f5c-4b81-b422-3381d68c38e6/download2e388663398085f69421c9e4c5fcf235MD55123456789/1949oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/19492024-10-09 22:42:16.633https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/Acceso abiertoopen.accesshttps://repositorio.uan.edu.coRepositorio Institucional UANalertas.repositorio@uan.edu.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 |