Diseño de Herramientas Enfocadas a Empleados y Clientes: Plan de Mejora Gallagher Colombia–Bogotá

Through this work I want to publicize the process, learning and realization of the professional internships to be carried out in Gallagher Colombia at the Bogotá headquarters, the department where the tasks and activities were carried out was in Customer Service and Profits. The company has three li...

Full description

Autores:
Camelo Abril, Mariana
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2021
Institución:
Universidad Santo Tomás
Repositorio:
Repositorio Institucional USTA
Idioma:
spa
OAI Identifier:
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Acceso en línea:
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Palabra clave:
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Business improvement plan
Colombian companies
Servicio al cliente
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description Through this work I want to publicize the process, learning and realization of the professional internships to be carried out in Gallagher Colombia at the Bogotá headquarters, the department where the tasks and activities were carried out was in Customer Service and Profits. The company has three lines of business which are insurance brokerage, insurance brokerage, reinsurance and consulting, in the line where the activities were carried out was in brokerage of insurance. It is a very humanistic, comprehensive company and works to break down barriers from the core that are the employees, providing a good work environment, creating ties with the customers and generating confidence to continue impacting markets. Therefore, this work shows the improvement plan that was carried out to create that familiarity with customers and employees to ensure growth in the Colombian market since the company has been in the country for a few years.
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The company has three lines of business which are insurance brokerage, insurance brokerage, reinsurance and consulting, in the line where the activities were carried out was in brokerage of insurance. It is a very humanistic, comprehensive company and works to break down barriers from the core that are the employees, providing a good work environment, creating ties with the customers and generating confidence to continue impacting markets. Therefore, this work shows the improvement plan that was carried out to create that familiarity with customers and employees to ensure growth in the Colombian market since the company has been in the country for a few years.Por medio de este trabajo quiero dar a conocer el proceso, aprendizaje y realización de las prácticas profesionales que se efectuaron en Gallagher Colombia en la sede de Bogotá, el departamento donde se desempeñaron las tareas y actividades fue en Servicio al cliente y Beneficios. La compañía tiene tres líneas de negocios que son corretaje de seguros, corretaje de reaseguros y consultoría, en la línea donde se realizaron las actividades fue en corretaje de seguros. Es una empresa muy humanista, integral y se desempeña por romper barreras desde el núcleo que son los empleados, brindando un buen ambiente laboral, creando lazos con los clientes y generando confianza para seguir impactando mercados. Por ello el presente trabajo muestra el plan de mejora que se llevó a cabo para crear aquella familiaridad con los clientes y con los empleados para asegurar un crecimiento en el mercado de Colombia ya que la compañía lleva pocos años en el país.Profesional en Negocios Internacionaleshttp://unidadinvestigacion.usta.edu.coPregradoapplication/pdfspaUniversidad Santo TomásPregrado Negocios InternacionalesFacultad de Negocios InternacionalesAtribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombiahttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/co/Abierto (Texto Completo)info:eu-repo/semantics/openAccesshttp://purl.org/coar/access_right/c_abf2Diseño de Herramientas Enfocadas a Empleados y Clientes: Plan de Mejora Gallagher Colombia–BogotáCustomer serviceProfitsConfidenceEmployeesInsuranceBusiness improvement planColombian companiesServicio al clientePlan de mejora empresarialEmpresas colombianasServicio al clienteBeneficiosConfianzaEmpleadosSegurosTrabajo de gradoinfo:eu-repo/semantics/acceptedVersionFormación de Recurso Humano para la Ctel: Trabajo de grado de Pregradohttp://purl.org/coar/resource_type/c_7a1finfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisCRAI-USTA BogotáGallagher. (2017). who we areGallagher, A. J. (2017). Código de ética y conducta.La nota. (2020). Ranking 2020, Corredores de Seguros y corredores de Reaseguros de Colombia.Peña Rivas H. (2017). Motivación laboral – Elementos fundamentales en el éxito Organizacional. 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