Diseño de Herramientas Enfocadas a Empleados y Clientes: Plan de Mejora Gallagher Colombia–Bogotá
Through this work I want to publicize the process, learning and realization of the professional internships to be carried out in Gallagher Colombia at the Bogotá headquarters, the department where the tasks and activities were carried out was in Customer Service and Profits. The company has three li...
- Autores:
-
Camelo Abril, Mariana
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2021
- Institución:
- Universidad Santo Tomás
- Repositorio:
- Repositorio Institucional USTA
- Idioma:
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- OAI Identifier:
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- Acceso en línea:
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Through this work I want to publicize the process, learning and realization of the professional internships to be carried out in Gallagher Colombia at the Bogotá headquarters, the department where the tasks and activities were carried out was in Customer Service and Profits. The company has three lines of business which are insurance brokerage, insurance brokerage, reinsurance and consulting, in the line where the activities were carried out was in brokerage of insurance. It is a very humanistic, comprehensive company and works to break down barriers from the core that are the employees, providing a good work environment, creating ties with the customers and generating confidence to continue impacting markets. Therefore, this work shows the improvement plan that was carried out to create that familiarity with customers and employees to ensure growth in the Colombian market since the company has been in the country for a few years. |
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The company has three lines of business which are insurance brokerage, insurance brokerage, reinsurance and consulting, in the line where the activities were carried out was in brokerage of insurance. It is a very humanistic, comprehensive company and works to break down barriers from the core that are the employees, providing a good work environment, creating ties with the customers and generating confidence to continue impacting markets. Therefore, this work shows the improvement plan that was carried out to create that familiarity with customers and employees to ensure growth in the Colombian market since the company has been in the country for a few years.Por medio de este trabajo quiero dar a conocer el proceso, aprendizaje y realización de las prácticas profesionales que se efectuaron en Gallagher Colombia en la sede de Bogotá, el departamento donde se desempeñaron las tareas y actividades fue en Servicio al cliente y Beneficios. La compañía tiene tres líneas de negocios que son corretaje de seguros, corretaje de reaseguros y consultoría, en la línea donde se realizaron las actividades fue en corretaje de seguros. Es una empresa muy humanista, integral y se desempeña por romper barreras desde el núcleo que son los empleados, brindando un buen ambiente laboral, creando lazos con los clientes y generando confianza para seguir impactando mercados. Por ello el presente trabajo muestra el plan de mejora que se llevó a cabo para crear aquella familiaridad con los clientes y con los empleados para asegurar un crecimiento en el mercado de Colombia ya que la compañía lleva pocos años en el país.Profesional en Negocios Internacionaleshttp://unidadinvestigacion.usta.edu.coPregradoapplication/pdfspaUniversidad Santo TomásPregrado Negocios InternacionalesFacultad de Negocios InternacionalesAtribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombiahttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/co/Abierto (Texto Completo)info:eu-repo/semantics/openAccesshttp://purl.org/coar/access_right/c_abf2Diseño de Herramientas Enfocadas a Empleados y Clientes: Plan de Mejora Gallagher Colombia–BogotáCustomer serviceProfitsConfidenceEmployeesInsuranceBusiness improvement planColombian companiesServicio al clientePlan de mejora empresarialEmpresas colombianasServicio al clienteBeneficiosConfianzaEmpleadosSegurosTrabajo de gradoinfo:eu-repo/semantics/acceptedVersionFormación de Recurso Humano para la Ctel: Trabajo de grado de Pregradohttp://purl.org/coar/resource_type/c_7a1finfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisCRAI-USTA BogotáGallagher. (2017). who we areGallagher, A. J. (2017). Código de ética y conducta.La nota. (2020). Ranking 2020, Corredores de Seguros y corredores de Reaseguros de Colombia.Peña Rivas H. (2017). Motivación laboral – Elementos fundamentales en el éxito Organizacional. Revista Scientific 3(7), 177-192LICENSElicense.txtlicense.txttext/plain; charset=utf-8807https://repository.usta.edu.co/bitstream/11634/35489/5/license.txtaedeaf396fcd827b537c73d23464fc27MD55open accessORIGINAL2021marianacamelo.pdf2021marianacamelo.pdfPlan de mejoraapplication/pdf421513https://repository.usta.edu.co/bitstream/11634/35489/1/2021marianacamelo.pdfcd89456ca2318eaa8dc0c036e4167dffMD51open accessCarta de Aprobación Facultad.pdfCarta de Aprobación Facultad.pdfLa carta contiene la firma de la decana dando la aprobación.application/pdf522451https://repository.usta.edu.co/bitstream/11634/35489/2/Carta%20de%20Aprobaci%c3%b3n%20Facultad.pdff9e4c4a20173f9ef2c9c14693a7b9471MD52metadata only accessCarta Derechos de Autor.pdfCarta Derechos de Autor.pdfDerechos de autorapplication/pdf244241https://repository.usta.edu.co/bitstream/11634/35489/3/Carta%20Derechos%20de%20Autor.pdf827ca2b8200a1b6ac1f95e71cf173c67MD53metadata only accessCC-LICENSElicense_rdflicense_rdfapplication/rdf+xml; charset=utf-8811https://repository.usta.edu.co/bitstream/11634/35489/4/license_rdf217700a34da79ed616c2feb68d4c5e06MD54open accessTHUMBNAIL2021marianacamelo.pdf.jpg2021marianacamelo.pdf.jpgIM Thumbnailimage/jpeg4328https://repository.usta.edu.co/bitstream/11634/35489/6/2021marianacamelo.pdf.jpgb93aae5ec3c6e3c8af3213f8ae8e60a4MD56open accessCarta de Aprobación Facultad.pdf.jpgCarta de Aprobación Facultad.pdf.jpgIM Thumbnailimage/jpeg6946https://repository.usta.edu.co/bitstream/11634/35489/7/Carta%20de%20Aprobaci%c3%b3n%20Facultad.pdf.jpga62c0f65495810846284307a41783b85MD57open accessCarta Derechos de Autor.pdf.jpgCarta Derechos de Autor.pdf.jpgIM Thumbnailimage/jpeg7704https://repository.usta.edu.co/bitstream/11634/35489/8/Carta%20Derechos%20de%20Autor.pdf.jpgcbbf0d4500e5615595f7824390549cd1MD58open access11634/35489oai:repository.usta.edu.co:11634/354892022-12-05 03:12:11.935open accessRepositorio Universidad Santo Tomásrepositorio@usantotomas.edu.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 |