TEFL Practices. Scenarios for Research and Reflection
This compilatory book gives account of a series of topics that have become into inquiry endeavors, pedagogical challenges and research questions for a group of elt women. In this sense, the reader will have the opportunity to delve into current challenges concerning Teaching English as a Foreign Lan...
- Autores:
-
Herreño-Contreras, Yomaira Angélica
Salas, Araceli
Ruiz, Claudia Bibiana
Narváez-Cantos, Daysi Lorena
Monroy Fajardo, Marien
Rodríguez-Buitrago, Carolina
Tiuso Hernández, Alba Juliana
Herreño-Contreras, Yomaira Angélica
González Cárdenas, Jenny Mariana
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2021
- Institución:
- Universidad Santo Tomás
- Repositorio:
- Repositorio Institucional USTA
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.usta.edu.co:11634/44828
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/11634/44828
- Palabra clave:
- Inglés - Investigación
Enseñanza - Inglés
Docentes - Inglés.
Tecnología educativa – Inglés
Inglés
Enseñanza
Tecnología educativa
Investigación
Educación
- Rights
- License
- Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia
Summary: | This compilatory book gives account of a series of topics that have become into inquiry endeavors, pedagogical challenges and research questions for a group of elt women. In this sense, the reader will have the opportunity to delve into current challenges concerning Teaching English as a Foreign Language (tefl). |
---|