TEFL Practices. Scenarios for Research and Reflection

This compilatory book gives account of a series of topics that have become into inquiry endeavors, pedagogical challenges and research questions for a group of elt women. In this sense, the reader will have the opportunity to delve into current challenges concerning Teaching English as a Foreign Lan...

Full description

Autores:
Herreño-Contreras, Yomaira Angélica
Salas, Araceli
Ruiz, Claudia Bibiana
Narváez-Cantos, Daysi Lorena
Monroy Fajardo, Marien
Rodríguez-Buitrago, Carolina
Tiuso Hernández, Alba Juliana
Herreño-Contreras, Yomaira Angélica
González Cárdenas, Jenny Mariana
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2021
Institución:
Universidad Santo Tomás
Repositorio:
Repositorio Institucional USTA
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.usta.edu.co:11634/44828
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/11634/44828
Palabra clave:
Inglés - Investigación
Enseñanza - Inglés
Docentes - Inglés.
Tecnología educativa – Inglés
Inglés
Enseñanza
Tecnología educativa
Investigación
Educación
Rights
License
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia
Description
Summary:This compilatory book gives account of a series of topics that have become into inquiry endeavors, pedagogical challenges and research questions for a group of elt women. In this sense, the reader will have the opportunity to delve into current challenges concerning Teaching English as a Foreign Language (tefl).