Estrategia transmedia de comunicación digital para la promoción y mercadeo de un programa de posgrado de un sector específico

This project was conducted in the city of Cali in order to design a transmedia strategy of digital communication, promote and market the Specialization in Innovation and Integration Multimedia.

Autores:
Cardona Vargas, Carlos David
Ochoa Parra, Jhoan Mauricio
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2016
Institución:
Universidad de San Buenaventura
Repositorio:
Repositorio USB
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/4314
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10819/4314
Palabra clave:
Estrategia transmedia
Comunicación digital
Redes sociales
Página web
Fanpage
Realidad aumentada
Aplicación móvil
Transmedia strategy
Digital communication
Technology
Web page
Augmented reality
Mobile application
Comunicaciones digitales
Promoción de ventas - Planificación - Procesamiento de datos
Páginas web
Rights
License
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia
Description
Summary:This project was conducted in the city of Cali in order to design a transmedia strategy of digital communication, promote and market the Specialization in Innovation and Integration Multimedia.