Apoyo familiar, motivación académica y rendimiento académico en estudiantes de 10 a 12 años en una Institución Distrital de la ciudad de Cartagena

The main objective of this project was to describe the relationship between family support, academic motivation and academic performance in elementary students between the ages of 10 and 12 years in a district institution in the city of Cartagena, was conducted with a sample of 59 underage students,...

Full description

Autores:
Palencia Povea, Caroll Sofía
Barragán Hurtado, Nataly
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Universidad de San Buenaventura
Repositorio:
Repositorio USB
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/8427
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10819/8427
Palabra clave:
Apoyo familiar
Motivación académica
Rendimiento académico
Family support
Academic motivation
Academic performance
Tesis - psicología
Rendimiento académico - aspectos psicológicos
Motivación éducativa
Motivación académica
Educación y familia
Rights
License
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia