Representaciones sociales que tienen los diferentes actores del contexto educativo acerca de las necesidades educativas especiales en el marco de la educación inclusiva
Inclusive education is an issue that has been gaining strength in recent years; Currently, there is a greater interest in learning about this, which is reflected in the present research, which aims to identify the Social Representations that the different actors of the educational context have about...
- Autores:
-
Espinal Villegas, Judy Alejandra
Piedrahita Montoya, Daniela Estefany
Reyes Castro, Eliza Stephanny
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Universidad de San Buenaventura
- Repositorio:
- Repositorio USB
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/6890
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10819/6890
- Palabra clave:
- Necesidades educativas especiales
Sociedad
Aprendizaje
Corresponsabilidad
Representations
Special educational needs
Society
Inclusive education
learning
co-responsibility
Representaciones sociales
Educación inclusiva
- Rights
- License
- Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia