Currículo oculto : actitud y estrategia docente para priorizar los procesos evolutivos no lineales de los niños y las niñas del grado transición del Colegio la Salle de Envigado.

The Hidden Curriculum: Teaching Attitude and Strategies to Prioritize the Non-linear Evolutionary Processes This undergraduate paper was carried out in order to characterize the attitudes and strategies that were implemented from the hidden curriculum to prioritize the evolutionary processes of Chil...

Full description

Autores:
Espinosa Bedoya, Laura Mercedes
Torres Restrepo, Carolina
Aguinaga Carmona, Danely Esneidy
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2021
Institución:
Universidad de San Buenaventura
Repositorio:
Repositorio USB
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/8082
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10819/8082
Palabra clave:
Niño
Currículo oculto
Estrategia
Actitud
Desarrollo evolutivo no lineal
Child
Hidden curriculum
Strategy
Attitude
Nonlinear Development
Currículo
Niños
Rights
License
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia