Políticas de formación de maestros. La reconfiguración de la profesión docente.

This article reflects on training as a transversal issue in the formation of teachers, which has been moved into the background due to the current logics of the market, in which accreditation, productivity, efficiency, and efficiency seem to be the main concerns of pedagogical universities. In this...

Full description

Autores:
Sandoval Torres, Etelvina
Tipo de recurso:
Article of journal
Fecha de publicación:
2016
Institución:
Universidad Pedagógica Nacional
Repositorio:
Repositorio Institucional UPN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.pedagogica.edu.co:20.500.12209/5022
Acceso en línea:
https://revistas.pedagogica.edu.co/index.php/NYN/article/view/5241
http://hdl.handle.net/20.500.12209/5022
Palabra clave:
Formación
Maestro
Experiencia
Universidades pedagógicas
Productividad
Acreditación
Calidad
Rights
openAccess
License
https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0