A Gender book to enhance Writing Skills through PBL.
This research was conducted at Colegio La Merced with 25 eleventh-grade students aged 16 to 17. It aimed to evaluate the impact of Project-Based Learning (PBL) on improving EFL students’ writing skills through the creation of a gender issues book in English. Following the principles of action resear...
- Autores:
-
Cuellar Toledo, Estefania
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2024
- Institución:
- Universidad Pedagógica Nacional
- Repositorio:
- Repositorio Institucional UPN
- Idioma:
- eng
- OAI Identifier:
- oai:repository.pedagogica.edu.co:20.500.12209/20369
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/20.500.12209/20369
- Palabra clave:
- Habilidades de escritura
Temas de género
Estudiantes de inglés como lengua extranjera
Aprendizaje basado en proyectos
Writing skills
Gender issues
EFL students
Project Based Learning (PBL)
- Rights
- openAccess
- License
- https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/