A Gender book to enhance Writing Skills through PBL.

This research was conducted at Colegio La Merced with 25 eleventh-grade students aged 16 to 17. It aimed to evaluate the impact of Project-Based Learning (PBL) on improving EFL students’ writing skills through the creation of a gender issues book in English. Following the principles of action resear...

Full description

Autores:
Cuellar Toledo, Estefania
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2024
Institución:
Universidad Pedagógica Nacional
Repositorio:
Repositorio Institucional UPN
Idioma:
eng
OAI Identifier:
oai:repository.pedagogica.edu.co:20.500.12209/20369
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/20.500.12209/20369
Palabra clave:
Habilidades de escritura
Temas de género
Estudiantes de inglés como lengua extranjera
Aprendizaje basado en proyectos
Writing skills
Gender issues
EFL students
Project Based Learning (PBL)
Rights
openAccess
License
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/