Fostering the Development of Written Argumentative Competence in ELT from a Critical Literacy Approach.
- Autores:
-
Sánchez Peña, Diego
Chapetón, Claudia Marcela
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2018
- Institución:
- Universidad Pedagógica Nacional
- Repositorio:
- Repositorio Institucional UPN
- Idioma:
- eng
spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.pedagogica.edu.co:20.500.12209/8988
- Acceso en línea:
- https://revistas.pedagogica.edu.co/index.php/RCE/article/view/8107
http://hdl.handle.net/20.500.12209/8988
- Palabra clave:
- Competencia argumentativa
La redacción de textos argumentativos
La alfabetización crítica
ELT
Argumentative competence
Argumentative essay writing
Critical literacy
ELT
- Rights
- openAccess
- License
- https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0
Description not available. |