Focused explicit written corrective feedback : improving EFL learners written production.
This study investigates the effects of Focused Explicit Written Corrective Feedback (WCF) on the written production of 10th-grade EFL students at Liceo Femenino Mercedes Nariño. Through a mixed-methods approach, the research analyzes both quantitative data from students' writing tasks and quali...
- Autores:
-
Ostos Carrillo, Juan Diego
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2024
- Institución:
- Universidad Pedagógica Nacional
- Repositorio:
- Repositorio Institucional UPN
- Idioma:
- eng
- OAI Identifier:
- oai:repository.pedagogica.edu.co:20.500.12209/20409
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/20.500.12209/20409
- Palabra clave:
- Retroalimentación enfocada
Retroalimentación explícita
Precisión gramatical
Retroalimentación correctiva
Aprendizaje de idiomas
Enseñanza de idiomas
Producción escrita
Focused feedback
Explicit feedback
Grammar accuracy
Corrective feedback
Language learning
Language teaching
Written production
- Rights
- openAccess
- License
- https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/