La Biblia: alma de la enseñanza de la religión

In the teaching of religion the Holy Scnptures and specially the Holy Gospels constitute the soul of this academic activity. The assumption is based on the recommendations of the Vatican Council and Jean Paul 11's ideas stated in the Dominican Republic and the Apostolic Epistle Tertio Millenio...

Full description

Autores:
Vásquez Ochoa, Germán
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
1998
Institución:
Universidad de la Sabana
Repositorio:
Repositorio Universidad de la Sabana
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:intellectum.unisabana.edu.co:10818/14691
Acceso en línea:
http://educacionyeducadores.unisabana.edu.co/index.php/eye/article/view/465
http://educacionyeducadores.unisabana.edu.co/index.php/eye/article/view/465/603
http://hdl.handle.net/10818/14691
Palabra clave:
Rights
License
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
id REPOUSABA2_8fab60a2a489e84c5b296c988d85f8be
oai_identifier_str oai:intellectum.unisabana.edu.co:10818/14691
network_acronym_str REPOUSABA2
network_name_str Repositorio Universidad de la Sabana
repository_id_str
spelling Vásquez Ochoa, Germán2015-02-02T10:11:09Z2015-02-02T10:11:09Z19981998http://educacionyeducadores.unisabana.edu.co/index.php/eye/article/view/465http://educacionyeducadores.unisabana.edu.co/index.php/eye/article/view/465/603http://hdl.handle.net/10818/14691In the teaching of religion the Holy Scnptures and specially the Holy Gospels constitute the soul of this academic activity. The assumption is based on the recommendations of the Vatican Council and Jean Paul 11's ideas stated in the Dominican Republic and the Apostolic Epistle Tertio Millenio Adveniente, as well as on Devout Jose Maria Escnva de Balaguer's wntings.Les Ecntures Saintes et surtout les Evangiles Saints. constituent, dans l'enseignement de la religion, I'âme de cette activité académique. Cette conception s'appuie sur les recommandations du Concile Vatican U et les idées de Jean Paul II, exposées en République Dominicaine et la Lettre Apostolique Tertio Millenio Adveniente, ainsi que les écrits du Béat José Marie Escrivá de Balaguer.spaUniversidad de la SabanaDirección de PublicacionesEducación y Educadores Vol. 2 (1998) p. 103-106Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalhttp://purl.org/coar/access_right/c_abf2Universidad de La SabanaRepositorio Institucional de la Universidad de La SabanaLa Biblia: alma de la enseñanza de la religiónReligion Teaching SoulL'âme de l'enseignement de la religionarticleinfo:eu-repo/semantics/articleinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionpublishedVersionhttp://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85http://purl.org/coar/resource_type/c_6501http://purl.org/coar/resource_type/c_2df8fbb110818/14691oai:intellectum.unisabana.edu.co:10818/146912017-11-28 16:57:29.228Intellectum Universidad de la Sabanacontactointellectum@unisabana.edu.co
dc.title.es_CO.fl_str_mv La Biblia: alma de la enseñanza de la religión
dc.title.alternative.none.fl_str_mv Religion Teaching Soul
L'âme de l'enseignement de la religion
title La Biblia: alma de la enseñanza de la religión
spellingShingle La Biblia: alma de la enseñanza de la religión
title_short La Biblia: alma de la enseñanza de la religión
title_full La Biblia: alma de la enseñanza de la religión
title_fullStr La Biblia: alma de la enseñanza de la religión
title_full_unstemmed La Biblia: alma de la enseñanza de la religión
title_sort La Biblia: alma de la enseñanza de la religión
dc.creator.fl_str_mv Vásquez Ochoa, Germán
dc.contributor.author.none.fl_str_mv Vásquez Ochoa, Germán
description In the teaching of religion the Holy Scnptures and specially the Holy Gospels constitute the soul of this academic activity. The assumption is based on the recommendations of the Vatican Council and Jean Paul 11's ideas stated in the Dominican Republic and the Apostolic Epistle Tertio Millenio Adveniente, as well as on Devout Jose Maria Escnva de Balaguer's wntings.
publishDate 1998
dc.date.created.none.fl_str_mv 1998
dc.date.issued.none.fl_str_mv 1998
dc.date.accessioned.none.fl_str_mv 2015-02-02T10:11:09Z
dc.date.available.none.fl_str_mv 2015-02-02T10:11:09Z
dc.type.es_CO.fl_str_mv article
dc.type.none.fl_str_mv info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.type.coarversion.fl_str_mv http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
dc.type.coar.fl_str_mv http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
http://purl.org/coar/resource_type/c_2df8fbb1
dc.type.hasVersion.es_CO.fl_str_mv publishedVersion
status_str publishedVersion
dc.identifier.other.es_CO.fl_str_mv http://educacionyeducadores.unisabana.edu.co/index.php/eye/article/view/465
http://educacionyeducadores.unisabana.edu.co/index.php/eye/article/view/465/603
dc.identifier.uri.none.fl_str_mv http://hdl.handle.net/10818/14691
url http://educacionyeducadores.unisabana.edu.co/index.php/eye/article/view/465
http://educacionyeducadores.unisabana.edu.co/index.php/eye/article/view/465/603
http://hdl.handle.net/10818/14691
dc.language.iso.es_CO.fl_str_mv spa
language spa
dc.relation.ispartofseries.none.fl_str_mv Educación y Educadores Vol. 2 (1998) p. 103-106
dc.rights.none.fl_str_mv Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
dc.rights.coar.fl_str_mv http://purl.org/coar/access_right/c_abf2
rights_invalid_str_mv Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
http://purl.org/coar/access_right/c_abf2
dc.publisher.none.fl_str_mv Universidad de la Sabana
dc.publisher.department.none.fl_str_mv Dirección de Publicaciones
publisher.none.fl_str_mv Universidad de la Sabana
dc.source.es_CO.fl_str_mv Universidad de La Sabana
Repositorio Institucional de la Universidad de La Sabana
institution Universidad de la Sabana
repository.name.fl_str_mv Intellectum Universidad de la Sabana
repository.mail.fl_str_mv contactointellectum@unisabana.edu.co
_version_ 1811952250327662592