La relación de los padres con el tutor

The relationship between parents and the teacher, cannot be limited to the theme of academic performance. There is a need to look for an interaction in favor of an integrated education. The teacher can help parents recover their role as educators.

Autores:
Cervera González, José Manuel
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
1997
Institución:
Universidad de la Sabana
Repositorio:
Repositorio Universidad de la Sabana
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:intellectum.unisabana.edu.co:10818/14669
Acceso en línea:
http://educacionyeducadores.unisabana.edu.co/index.php/eye/article/view/443/581
http://educacionyeducadores.unisabana.edu.co/index.php/eye/article/view/443
http://hdl.handle.net/10818/14669
Palabra clave:
Rights
License
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
id REPOUSABA2_1848050a5148a8ad27fe0d6b44a48986
oai_identifier_str oai:intellectum.unisabana.edu.co:10818/14669
network_acronym_str REPOUSABA2
network_name_str Repositorio Universidad de la Sabana
repository_id_str
spelling Cervera González, José Manuel2015-02-02T10:10:57Z2015-02-02T10:10:57Z19971997http://educacionyeducadores.unisabana.edu.co/index.php/eye/article/view/443/581http://educacionyeducadores.unisabana.edu.co/index.php/eye/article/view/443http://hdl.handle.net/10818/14669The relationship between parents and the teacher, cannot be limited to the theme of academic performance. There is a need to look for an interaction in favor of an integrated education. The teacher can help parents recover their role as educators.La relation entre les parents et le tuteur ne peut pas se limiter au sejet d' évaluation académique. Il faur chercher une interaction pour contribuer à la fomation intégrale. Le tuteur peut aider les parents à récuperer sa position éducative protagoniste.spaUniversidad de la SabanaDirección de PublicacionesEducación y Educadores Vol. 1 (1997) p. 54-56Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalhttp://purl.org/coar/access_right/c_abf2Universidad de La SabanaRepositorio Institucional de la Universidad de La SabanaLa relación de los padres con el tutorThe relationship between parents and the teacherLa relation entre les parents et le tuteurarticleinfo:eu-repo/semantics/articleinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionpublishedVersionhttp://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85http://purl.org/coar/resource_type/c_6501http://purl.org/coar/resource_type/c_2df8fbb110818/14669oai:intellectum.unisabana.edu.co:10818/146692017-11-28 16:49:55.032Intellectum Universidad de la Sabanacontactointellectum@unisabana.edu.co
dc.title.es_CO.fl_str_mv La relación de los padres con el tutor
dc.title.alternative.none.fl_str_mv The relationship between parents and the teacher
La relation entre les parents et le tuteur
title La relación de los padres con el tutor
spellingShingle La relación de los padres con el tutor
title_short La relación de los padres con el tutor
title_full La relación de los padres con el tutor
title_fullStr La relación de los padres con el tutor
title_full_unstemmed La relación de los padres con el tutor
title_sort La relación de los padres con el tutor
dc.creator.fl_str_mv Cervera González, José Manuel
dc.contributor.author.none.fl_str_mv Cervera González, José Manuel
description The relationship between parents and the teacher, cannot be limited to the theme of academic performance. There is a need to look for an interaction in favor of an integrated education. The teacher can help parents recover their role as educators.
publishDate 1997
dc.date.created.none.fl_str_mv 1997
dc.date.issued.none.fl_str_mv 1997
dc.date.accessioned.none.fl_str_mv 2015-02-02T10:10:57Z
dc.date.available.none.fl_str_mv 2015-02-02T10:10:57Z
dc.type.es_CO.fl_str_mv article
dc.type.none.fl_str_mv info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.type.coarversion.fl_str_mv http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
dc.type.coar.fl_str_mv http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
http://purl.org/coar/resource_type/c_2df8fbb1
dc.type.hasVersion.es_CO.fl_str_mv publishedVersion
status_str publishedVersion
dc.identifier.other.es_CO.fl_str_mv http://educacionyeducadores.unisabana.edu.co/index.php/eye/article/view/443/581
http://educacionyeducadores.unisabana.edu.co/index.php/eye/article/view/443
dc.identifier.uri.none.fl_str_mv http://hdl.handle.net/10818/14669
url http://educacionyeducadores.unisabana.edu.co/index.php/eye/article/view/443/581
http://educacionyeducadores.unisabana.edu.co/index.php/eye/article/view/443
http://hdl.handle.net/10818/14669
dc.language.iso.es_CO.fl_str_mv spa
language spa
dc.relation.ispartofseries.none.fl_str_mv Educación y Educadores Vol. 1 (1997) p. 54-56
dc.rights.none.fl_str_mv Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
dc.rights.coar.fl_str_mv http://purl.org/coar/access_right/c_abf2
rights_invalid_str_mv Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
http://purl.org/coar/access_right/c_abf2
dc.publisher.none.fl_str_mv Universidad de la Sabana
dc.publisher.department.none.fl_str_mv Dirección de Publicaciones
publisher.none.fl_str_mv Universidad de la Sabana
dc.source.es_CO.fl_str_mv Universidad de La Sabana
Repositorio Institucional de la Universidad de La Sabana
institution Universidad de la Sabana
repository.name.fl_str_mv Intellectum Universidad de la Sabana
repository.mail.fl_str_mv contactointellectum@unisabana.edu.co
_version_ 1766695337433497600