Resistance to negative online information of bank brands from consumer attitudes
The aim of this manuscript is to explain the incidence of cognitive and affective attitudes in the resistance to negative information circulating in the online environment about banks in Colombia. Information was collected from a sample of 282 bank users. The data were analyzed using IBM SPSS Statis...
- Autores:
- Tipo de recurso:
- http://purl.org/coar/resource_type/c_6570
- Fecha de publicación:
- 2023
- Institución:
- Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
- Repositorio:
- RiUPTC: Repositorio Institucional UPTC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uptc.edu.co:001/10410
- Acceso en línea:
- https://revistas.uptc.edu.co/index.php/investigacion_duitama/article/view/16062
https://repositorio.uptc.edu.co/handle/001/10410
- Palabra clave:
- information sources;
online search;
information dissemination;
social media
fuentes de información;
búsqueda en línea;
difusión de la información;
medios sociales
- Rights
- License
- Derechos de autor 2023 Revista de Investigación, Desarrollo e Innovación