Resistance to negative online information of bank brands from consumer attitudes

The aim of this manuscript is to explain the incidence of cognitive and affective attitudes in the resistance to negative information circulating in the online environment about banks in Colombia. Information was collected from a sample of 282 bank users. The data were analyzed using IBM SPSS Statis...

Full description

Autores:
Tipo de recurso:
http://purl.org/coar/resource_type/c_6570
Fecha de publicación:
2023
Institución:
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
Repositorio:
RiUPTC: Repositorio Institucional UPTC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uptc.edu.co:001/10410
Acceso en línea:
https://revistas.uptc.edu.co/index.php/investigacion_duitama/article/view/16062
https://repositorio.uptc.edu.co/handle/001/10410
Palabra clave:
information sources;
online search;
information dissemination;
social media
fuentes de información;
búsqueda en línea;
difusión de la información;
medios sociales
Rights
License
Derechos de autor 2023 Revista de Investigación, Desarrollo e Innovación