Affectivity and academic performance in the language area
This article presents the results of the research entitled “Affectivity and academic performance in the Language Area”, through the implementation of a pedagogical proposal as a methodological strategy to develop emotional competencies that strengthen the learning process and contribute to the integ...
- Autores:
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
- Repositorio:
- RiUPTC: Repositorio Institucional UPTC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uptc.edu.co:001/11465
- Acceso en línea:
- https://revistas.uptc.edu.co/index.php/educacion_y_ciencia/article/view/8916
https://repositorio.uptc.edu.co/handle/001/11465
- Palabra clave:
- language, affectivity, learning, academic performance, pedagogical practice.
lenguaje, afectividad, aprendizaje, rendimiento académico, práctica pedagógica.
- Rights
- License
- Derechos de autor 2019 EDUCACIÓN Y CIENCIA