El fashion film, una herramienta publicitaria para expresar la personalidad de marca. Estudio de caso: fashion drama
The development of this research joins theoretical aspects relevant around the industry of fashion, advertising, audiovisual production and more specifically the Fashion film, as well as a product communicative that makes up part of the advertainment and that is able to express the personality of a...
- Autores:
-
Ramírez Mondragón, Darwin Hamilton
Libreros Rivera, Angela Maía
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2018
- Institución:
- Universidad Autónoma de Occidente
- Repositorio:
- RED: Repositorio Educativo Digital UAO
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:red.uao.edu.co:10614/10728
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10614/10728
- Palabra clave:
- Comunicación Publicitaria
Publicidad
Moda
Fashion film (Películas de moda)
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- openAccess
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- Derechos Reservados - Universidad Autónoma de Occidente
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The development of this research joins theoretical aspects relevant around the industry of fashion, advertising, audiovisual production and more specifically the Fashion film, as well as a product communicative that makes up part of the advertainment and that is able to express the personality of a brand. Goes to define the fashion film, their characteristics and their variations taking as a point of departure for the analysis, the case of three fashion films that are part of a series of audiovisual products fashion entitled "Fashion drama" of Vogue magazine, Spain. The research is conducted and its development through the development of a methodology that seeks to distinguish the components of the fashion film and to know the perception of professionals linked to the fashion industry in the face of this topic |
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Rendón, Carolina54af6ac129d257f5e354f3a4279819c2-1Ramírez Mondragón, Darwin Hamilton24a336f4e281e25664ffc63c9df71e60-1Libreros Rivera, Angela Maía4276ac8290d8081b14911293bb96b5f0-1PublicistaUniversidad Autónoma de Occidente. Calle 25 115-85. Km 2 vía Cali-Jamundí2019-03-11T17:01:17Z2019-03-11T17:01:17Z2018-10-30http://hdl.handle.net/10614/10728The development of this research joins theoretical aspects relevant around the industry of fashion, advertising, audiovisual production and more specifically the Fashion film, as well as a product communicative that makes up part of the advertainment and that is able to express the personality of a brand. Goes to define the fashion film, their characteristics and their variations taking as a point of departure for the analysis, the case of three fashion films that are part of a series of audiovisual products fashion entitled "Fashion drama" of Vogue magazine, Spain. The research is conducted and its development through the development of a methodology that seeks to distinguish the components of the fashion film and to know the perception of professionals linked to the fashion industry in the face of this topicEl desarrollo de esta investigación une aspectos teóricos relevantes alrededor de la industria de moda, la publicidad, la producción audiovisual y más concretamente el Fashion film, como un producto comunicativo que hace parte del advertainment y que está en capacidad de expresar la personalidad de una marca. Se adentra a definir el fashion film, sus características y sus variaciones tomando como punto de partida para el análisis, el caso de tres fashion films que hacen parte de una serie de productos audiovisuales de moda titulados “Fashion drama” de revista Vogue, España. Se realiza la investigación y su desarrollo mediante la elaboración de una metodología que busca distinguir los componentes del fashion film y conocer la percepción de profesionales ligados a la industria de la moda frente a este temaProyecto de grado (Publicista)-- Universidad Autónoma de Occidente, 2018Proyecto de grado (Publicista)-- Universidad Autónoma de Occidente, 2018PregradoPublicistaapplication/pdf179 páginasspaUniversidad Autónoma de OccidenteComunicación PublicitariaDepartamento de Publicidad y DiseñoFacultad de Comunicación y Ciencias SocialesDerechos Reservados - Universidad Autónoma de Occidentehttps://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/info:eu-repo/semantics/openAccessAtribución-SinDerivadas 4.0 Internacional (CC BY-ND 4.0)http://purl.org/coar/access_right/c_abf2instname:Universidad Autónoma de Occidentereponame:Repositorio Institucional UAOACOSTA RAMÍREZ, Vivian; URUETA CRUZ, D. M., y SOMOZA, M. D. C. El advertainment: un nuevo formato publicitario. 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