A Way to Approach Knowledge
Children and young people recognize and bear witness to the importance of gambling at EAFIT Children's University. This activity, which is present at different times of the workshops, provides them from the physical, social and cognitive dimension, to interact with their peers and approach know...
- Autores:
-
Equipo Universidad de los niños
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2014
- Institución:
- Universidad EAFIT
- Repositorio:
- Repositorio EAFIT
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.eafit.edu.co:10784/24248
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10784/24248
- Palabra clave:
- EAFIT Children's University
science
science education
play
learning
Juego
conocimiento científico
educación
Universidad de los Niños
aprendizaje
- Rights
- License
- Copyright (c) 2014 Universidad de los niños
id |
REPOEAFIT2_1eeb342b4f2bc92c51dc9e94a06ac441 |
---|---|
oai_identifier_str |
oai:repository.eafit.edu.co:10784/24248 |
network_acronym_str |
REPOEAFIT2 |
network_name_str |
Repositorio EAFIT |
repository_id_str |
|
spelling |
Medellín de: Lat: 06 15 00 N degrees minutes Lat: 6.2500 decimal degrees Long: 075 36 00 W degrees minutes Long: -75.6000 decimal degrees2014-11-012020-10-23T16:12:31Z2014-11-012020-10-23T16:12:31Z2322-8687http://hdl.handle.net/10784/24248Children and young people recognize and bear witness to the importance of gambling at EAFIT Children's University. This activity, which is present at different times of the workshops, provides them from the physical, social and cognitive dimension, to interact with their peers and approach knowledge.Niños y jóvenes reconocen y dan testimonio la importancia del juego en la Universidad de los niños EAFIT. Esta actividad, que está presente en diferentes momentos de los talleres, los dispone desde la dimensión física, social y cognitiva, para interactuar con sus compañeros y acercarse al conocimiento.application/pdfspaUniversidad EAFITCopyright (c) 2014 Universidad de los niñosAcceso abiertohttp://purl.org/coar/access_right/c_abf2Revista Catalejo, Núm. 7 (2014)A Way to Approach KnowledgeUna vía para acercarse al conocimientoarticleinfo:eu-repo/semantics/articlepublishedVersioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionArtículohttp://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85http://purl.org/coar/resource_type/c_6501http://purl.org/coar/resource_type/c_2df8fbb1EAFIT Children's Universitysciencescience educationplaylearningJuegoconocimiento científicoeducaciónUniversidad de los NiñosaprendizajeEquipo Universidad de los niñosEquipo Universidad de los niñosRevista Catalejo7323610784/24248oai:repository.eafit.edu.co:10784/242482020-10-23 11:12:31.436metadata.onlyhttps://repository.eafit.edu.coRepositorio Institucional Universidad EAFITrepositorio@eafit.edu.co |
dc.title.eng.fl_str_mv |
A Way to Approach Knowledge |
dc.title.spa.fl_str_mv |
Una vía para acercarse al conocimiento |
title |
A Way to Approach Knowledge |
spellingShingle |
A Way to Approach Knowledge EAFIT Children's University science science education play learning Juego conocimiento científico educación Universidad de los Niños aprendizaje |
title_short |
A Way to Approach Knowledge |
title_full |
A Way to Approach Knowledge |
title_fullStr |
A Way to Approach Knowledge |
title_full_unstemmed |
A Way to Approach Knowledge |
title_sort |
A Way to Approach Knowledge |
dc.creator.fl_str_mv |
Equipo Universidad de los niños |
dc.contributor.author.spa.fl_str_mv |
Equipo Universidad de los niños |
dc.contributor.affiliation.spa.fl_str_mv |
Equipo Universidad de los niños |
dc.subject.keyword.eng.fl_str_mv |
EAFIT Children's University science science education play learning |
topic |
EAFIT Children's University science science education play learning Juego conocimiento científico educación Universidad de los Niños aprendizaje |
dc.subject.keyword.spa.fl_str_mv |
Juego conocimiento científico educación Universidad de los Niños aprendizaje |
description |
Children and young people recognize and bear witness to the importance of gambling at EAFIT Children's University. This activity, which is present at different times of the workshops, provides them from the physical, social and cognitive dimension, to interact with their peers and approach knowledge. |
publishDate |
2014 |
dc.date.issued.none.fl_str_mv |
2014-11-01 |
dc.date.available.none.fl_str_mv |
2020-10-23T16:12:31Z |
dc.date.accessioned.none.fl_str_mv |
2020-10-23T16:12:31Z |
dc.date.none.fl_str_mv |
2014-11-01 |
dc.type.eng.fl_str_mv |
article info:eu-repo/semantics/article publishedVersion info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.type.coarversion.fl_str_mv |
http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 |
dc.type.coar.fl_str_mv |
http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 http://purl.org/coar/resource_type/c_2df8fbb1 |
dc.type.local.spa.fl_str_mv |
Artículo |
status_str |
publishedVersion |
dc.identifier.issn.none.fl_str_mv |
2322-8687 |
dc.identifier.uri.none.fl_str_mv |
http://hdl.handle.net/10784/24248 |
identifier_str_mv |
2322-8687 |
url |
http://hdl.handle.net/10784/24248 |
dc.language.iso.none.fl_str_mv |
spa |
language |
spa |
dc.rights.eng.fl_str_mv |
Copyright (c) 2014 Universidad de los niños |
dc.rights.coar.fl_str_mv |
http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 |
dc.rights.local.spa.fl_str_mv |
Acceso abierto |
rights_invalid_str_mv |
Copyright (c) 2014 Universidad de los niños Acceso abierto http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 |
dc.format.none.fl_str_mv |
application/pdf |
dc.coverage.spatial.none.fl_str_mv |
Medellín de: Lat: 06 15 00 N degrees minutes Lat: 6.2500 decimal degrees Long: 075 36 00 W degrees minutes Long: -75.6000 decimal degrees |
dc.publisher.spa.fl_str_mv |
Universidad EAFIT |
dc.source.spa.fl_str_mv |
Revista Catalejo, Núm. 7 (2014) |
institution |
Universidad EAFIT |
repository.name.fl_str_mv |
Repositorio Institucional Universidad EAFIT |
repository.mail.fl_str_mv |
repositorio@eafit.edu.co |
_version_ |
1814110173453615104 |