A Way to Approach Knowledge

Children and young people recognize and bear witness to the importance of gambling at EAFIT Children's University. This activity, which is present at different times of the workshops, provides them from the physical, social and cognitive dimension, to interact with their peers and approach know...

Full description

Autores:
Equipo Universidad de los niños
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2014
Institución:
Universidad EAFIT
Repositorio:
Repositorio EAFIT
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.eafit.edu.co:10784/24248
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10784/24248
Palabra clave:
EAFIT Children's University
science
science education
play
learning
Juego
conocimiento científico
educación
Universidad de los Niños
aprendizaje
Rights
License
Copyright (c) 2014 Universidad de los niños
id REPOEAFIT2_1eeb342b4f2bc92c51dc9e94a06ac441
oai_identifier_str oai:repository.eafit.edu.co:10784/24248
network_acronym_str REPOEAFIT2
network_name_str Repositorio EAFIT
repository_id_str
spelling Medellín de: Lat: 06 15 00 N degrees minutes Lat: 6.2500 decimal degrees Long: 075 36 00 W degrees minutes Long: -75.6000 decimal degrees2014-11-012020-10-23T16:12:31Z2014-11-012020-10-23T16:12:31Z2322-8687http://hdl.handle.net/10784/24248Children and young people recognize and bear witness to the importance of gambling at EAFIT Children's University. This activity, which is present at different times of the workshops, provides them from the physical, social and cognitive dimension, to interact with their peers and approach knowledge.Niños y jóvenes reconocen y dan testimonio la importancia del juego en la Universidad de los niños EAFIT. Esta actividad, que está presente en diferentes momentos de los talleres, los dispone desde la dimensión física, social y cognitiva, para interactuar con sus compañeros y acercarse al conocimiento.application/pdfspaUniversidad EAFITCopyright (c) 2014 Universidad de los niñosAcceso abiertohttp://purl.org/coar/access_right/c_abf2Revista Catalejo, Núm. 7 (2014)A Way to Approach KnowledgeUna vía para acercarse al conocimientoarticleinfo:eu-repo/semantics/articlepublishedVersioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionArtículohttp://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85http://purl.org/coar/resource_type/c_6501http://purl.org/coar/resource_type/c_2df8fbb1EAFIT Children's Universitysciencescience educationplaylearningJuegoconocimiento científicoeducaciónUniversidad de los NiñosaprendizajeEquipo Universidad de los niñosEquipo Universidad de los niñosRevista Catalejo7323610784/24248oai:repository.eafit.edu.co:10784/242482020-10-23 11:12:31.436metadata.onlyhttps://repository.eafit.edu.coRepositorio Institucional Universidad EAFITrepositorio@eafit.edu.co
dc.title.eng.fl_str_mv A Way to Approach Knowledge
dc.title.spa.fl_str_mv Una vía para acercarse al conocimiento
title A Way to Approach Knowledge
spellingShingle A Way to Approach Knowledge
EAFIT Children's University
science
science education
play
learning
Juego
conocimiento científico
educación
Universidad de los Niños
aprendizaje
title_short A Way to Approach Knowledge
title_full A Way to Approach Knowledge
title_fullStr A Way to Approach Knowledge
title_full_unstemmed A Way to Approach Knowledge
title_sort A Way to Approach Knowledge
dc.creator.fl_str_mv Equipo Universidad de los niños
dc.contributor.author.spa.fl_str_mv Equipo Universidad de los niños
dc.contributor.affiliation.spa.fl_str_mv Equipo Universidad de los niños
dc.subject.keyword.eng.fl_str_mv EAFIT Children's University
science
science education
play
learning
topic EAFIT Children's University
science
science education
play
learning
Juego
conocimiento científico
educación
Universidad de los Niños
aprendizaje
dc.subject.keyword.spa.fl_str_mv Juego
conocimiento científico
educación
Universidad de los Niños
aprendizaje
description Children and young people recognize and bear witness to the importance of gambling at EAFIT Children's University. This activity, which is present at different times of the workshops, provides them from the physical, social and cognitive dimension, to interact with their peers and approach knowledge.
publishDate 2014
dc.date.issued.none.fl_str_mv 2014-11-01
dc.date.available.none.fl_str_mv 2020-10-23T16:12:31Z
dc.date.accessioned.none.fl_str_mv 2020-10-23T16:12:31Z
dc.date.none.fl_str_mv 2014-11-01
dc.type.eng.fl_str_mv article
info:eu-repo/semantics/article
publishedVersion
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.type.coarversion.fl_str_mv http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
dc.type.coar.fl_str_mv http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
http://purl.org/coar/resource_type/c_2df8fbb1
dc.type.local.spa.fl_str_mv Artículo
status_str publishedVersion
dc.identifier.issn.none.fl_str_mv 2322-8687
dc.identifier.uri.none.fl_str_mv http://hdl.handle.net/10784/24248
identifier_str_mv 2322-8687
url http://hdl.handle.net/10784/24248
dc.language.iso.none.fl_str_mv spa
language spa
dc.rights.eng.fl_str_mv Copyright (c) 2014 Universidad de los niños
dc.rights.coar.fl_str_mv http://purl.org/coar/access_right/c_abf2
dc.rights.local.spa.fl_str_mv Acceso abierto
rights_invalid_str_mv Copyright (c) 2014 Universidad de los niños
Acceso abierto
http://purl.org/coar/access_right/c_abf2
dc.format.none.fl_str_mv application/pdf
dc.coverage.spatial.none.fl_str_mv Medellín de: Lat: 06 15 00 N degrees minutes Lat: 6.2500 decimal degrees Long: 075 36 00 W degrees minutes Long: -75.6000 decimal degrees
dc.publisher.spa.fl_str_mv Universidad EAFIT
dc.source.spa.fl_str_mv Revista Catalejo, Núm. 7 (2014)
institution Universidad EAFIT
repository.name.fl_str_mv Repositorio Institucional Universidad EAFIT
repository.mail.fl_str_mv repositorio@eafit.edu.co
_version_ 1814110173453615104