¿Pizarra digital para fortalecer la comprensión lectora?: un estudio de caso en un centro rural

The new information technologies, are undoubtedly a great support to teachers during the implementation of innovative methodologies in the teaching process, the Arroyo Negro Educational Center, is endowed with Interactive Teaching Boards, but despite this aspect the students of the third grade of pr...

Full description

Autores:
Marchena Vargas, Angélica Sofía
Solano Oliveros, Somalia
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/5597
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/5597
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Education
Information and communication technologies
Quality
Innovation
Educación
Tecnologías de la información y comunicación
Calidad
Innovación
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International