Diseño de un prototipo de una aplicación móvil para la gestión de negocios en redes sociales
This innovation project focuses on providing effective support to entrepreneurs who use social media to market their products and services. Its objective was to improve the management of its businesses and decision-making through five (5) phases through the Design Thinking methodology: empathy, defi...
- Autores:
-
Avendaño Alfaro, María del Carmen
Ospina Figueroa, María José
Chams Anturi, Odette
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2024
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/13572
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/13572
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Entrepreneurs
Social media
Business innovation
Emprendedores
Redes sociales
Prototipo
App
Gestión de negocio
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)