Diseño de un prototipo de una aplicación móvil para la gestión de negocios en redes sociales

This innovation project focuses on providing effective support to entrepreneurs who use social media to market their products and services. Its objective was to improve the management of its businesses and decision-making through five (5) phases through the Design Thinking methodology: empathy, defi...

Full description

Autores:
Avendaño Alfaro, María del Carmen
Ospina Figueroa, María José
Chams Anturi, Odette
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2024
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/13572
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/13572
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Entrepreneurs
Social media
Business innovation
Emprendedores
Redes sociales
Prototipo
App
Gestión de negocio
Rights
openAccess
License
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)