Enseñanza del inglés en octavo y noveno grado: desde el estudio interpretativo de las prácticas docentes
The purpose of the work was to analyze the teaching strategies of English teachers at I.E.D Mundo Bolivariano, taking as a starting point classroom observations, the syllabus and the lesson plans. The theoretical foundations addressed the concepts of foreign language, English teaching methods and st...
- Autores:
-
Gómez Viecco, Sttefany
Contreras Mendoza, Bertha
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2021
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/8045
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/8045
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Foreign language
Teaching
Methods
Strategies
Teaching practices
Didactic trends
Lengua extranjera
Enseñanza
Métodos
Estrategias
Prácticas docentes
Tendencias didácticas
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International