Textos narrativos: oportunidad para fortalecer la lectura crítica en las estudiantes de 5° de básica primaria del colegio Marie Poussepin
This research project aims to determiner the effects of the application of analysis of narrative texts in the students of 5th primary basic of Marie Poussepin College to strengthen critical reading. By applying a quasi-experimental design and taking as theoretical column approaches around reading Ca...
- Autores:
-
Martinez Peñaloza, Egla Maria
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2016
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/405
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/405
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Critical reading levels
Narrative texts
Intervention
Lectura crítica
Niveles
Textos narrativos
Intervención
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución – No comercial – Compartir igual