Textos narrativos: oportunidad para fortalecer la lectura crítica en las estudiantes de 5° de básica primaria del colegio Marie Poussepin

This research project aims to determiner the effects of the application of analysis of narrative texts in the students of 5th primary basic of Marie Poussepin College to strengthen critical reading. By applying a quasi-experimental design and taking as theoretical column approaches around reading Ca...

Full description

Autores:
Martinez Peñaloza, Egla Maria
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2016
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/405
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/405
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Critical reading levels
Narrative texts
Intervention
Lectura crítica
Niveles
Textos narrativos
Intervención
Rights
openAccess
License
Atribución – No comercial – Compartir igual