Mamba cosméticos
This work in its initial facet shows the diagnosis of the company MAMBA COSMETICS in relation to the communicational shortcomings that it presents with its diverse public; starting from this we will give some proposals to solve these problems and obtain an assertive communication for the company, by...
- Autores:
-
Valencia Chancí, Frank Esteban
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2018
- Institución:
- Universidad Cooperativa de Colombia
- Repositorio:
- Repositorio UCC
- Idioma:
- OAI Identifier:
- oai:repository.ucc.edu.co:20.500.12494/7309
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/20.500.12494/7309
- Palabra clave:
- Social Media
Comunicación
Plan de marketing
Communitty manager
TG 2018 CSO 7309
Social Media
Communication
Marketing plan
Communitty manager
- Rights
- closedAccess
- License
- Atribución – No comercial
id |
COOPER2_90b81a0dfd90248601d2b678de2f878f |
---|---|
oai_identifier_str |
oai:repository.ucc.edu.co:20.500.12494/7309 |
network_acronym_str |
COOPER2 |
network_name_str |
Repositorio UCC |
repository_id_str |
|
dc.title.spa.fl_str_mv |
Mamba cosméticos |
title |
Mamba cosméticos |
spellingShingle |
Mamba cosméticos Social Media Comunicación Plan de marketing Communitty manager TG 2018 CSO 7309 Social Media Communication Marketing plan Communitty manager |
title_short |
Mamba cosméticos |
title_full |
Mamba cosméticos |
title_fullStr |
Mamba cosméticos |
title_full_unstemmed |
Mamba cosméticos |
title_sort |
Mamba cosméticos |
dc.creator.fl_str_mv |
Valencia Chancí, Frank Esteban |
dc.contributor.advisor.none.fl_str_mv |
Cantillo Largo, Paolo Andrés |
dc.contributor.author.none.fl_str_mv |
Valencia Chancí, Frank Esteban |
dc.subject.spa.fl_str_mv |
Social Media Comunicación Plan de marketing Communitty manager |
topic |
Social Media Comunicación Plan de marketing Communitty manager TG 2018 CSO 7309 Social Media Communication Marketing plan Communitty manager |
dc.subject.classification.spa.fl_str_mv |
TG 2018 CSO 7309 |
dc.subject.other.spa.fl_str_mv |
Social Media Communication Marketing plan Communitty manager |
description |
This work in its initial facet shows the diagnosis of the company MAMBA COSMETICS in relation to the communicational shortcomings that it presents with its diverse public; starting from this we will give some proposals to solve these problems and obtain an assertive communication for the company, by means of which it will increase its presence in the network and will make it a recognized brand within its target audience. All these strategies in order to demonstrate the importance of the interaction of medium-sized companies in web 2.0 and recognize the great importance and influence of a social communicator (communitty manager) to make these ventures true successes in the market. |
publishDate |
2018 |
dc.date.issued.none.fl_str_mv |
2018-11-30 |
dc.date.accessioned.none.fl_str_mv |
2019-02-08T13:37:31Z |
dc.date.available.none.fl_str_mv |
2019-02-08T13:37:31Z |
dc.type.none.fl_str_mv |
Trabajo de grado - Pregrado |
dc.type.hasVersion.none.fl_str_mv |
info:eu-repo/semantics/acceptedVersion |
dc.type.coar.none.fl_str_mv |
http://purl.org/coar/resource_type/c_7a1f |
dc.type.driver.none.fl_str_mv |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
format |
http://purl.org/coar/resource_type/c_7a1f |
status_str |
acceptedVersion |
dc.identifier.uri.none.fl_str_mv |
https://hdl.handle.net/20.500.12494/7309 |
dc.identifier.bibliographicCitation.spa.fl_str_mv |
Valencia Chancí, F. E. (2018). Mamba cosméticos (Tesis de pregrado). Recuperado de: http://repository.ucc.edu.co/handle/ucc/7309 |
url |
https://hdl.handle.net/20.500.12494/7309 |
identifier_str_mv |
Valencia Chancí, F. E. (2018). Mamba cosméticos (Tesis de pregrado). Recuperado de: http://repository.ucc.edu.co/handle/ucc/7309 |
dc.relation.references.spa.fl_str_mv |
Castelló, A. (2010). Una nueva figura profesional: el Community Manager. Islas Canarias: Pangea. Colprensa. (21 de mayo de 2015). El 10,62% de la población del país es afrocolombiana, dice el Dane. El País. Liberos, E. (2013). El libro del marketing interactivo y la publicidad digital. Madrid: ESIC EDITORIAL. Llanos, J. C. (1 de septiembre de 2016). Juan C Mejía. Obtenido de https://www.juancmejia.com/redes-sociales/community-manager-que-es-importancia-habilidades-necesarias-y-funciones-completa-guia-de-community-management/ |
dc.rights.license.none.fl_str_mv |
Atribución – No comercial |
dc.rights.accessrights.none.fl_str_mv |
info:eu-repo/semantics/closedAccess |
dc.rights.coar.none.fl_str_mv |
http://purl.org/coar/access_right/c_14cb |
rights_invalid_str_mv |
Atribución – No comercial http://purl.org/coar/access_right/c_14cb |
eu_rights_str_mv |
closedAccess |
dc.format.extent.spa.fl_str_mv |
21 |
dc.publisher.spa.fl_str_mv |
Universidad Cooperativa de Colombia, Facultad de Ciencias Sociales, Comunicación Social, Medellín y Envigado |
dc.publisher.program.spa.fl_str_mv |
Comunicación Social |
dc.publisher.place.spa.fl_str_mv |
Medellín |
institution |
Universidad Cooperativa de Colombia |
bitstream.url.fl_str_mv |
https://repository.ucc.edu.co/bitstreams/fadad9e0-e5b3-4dab-9ed0-5788d63c6d38/download https://repository.ucc.edu.co/bitstreams/19ecd544-115e-4197-b31a-0cc70f613e5f/download https://repository.ucc.edu.co/bitstreams/3081df09-498c-4fac-94ec-ce64b495aea2/download https://repository.ucc.edu.co/bitstreams/26450486-42c8-42af-848c-c05cb6f9b0dd/download |
bitstream.checksum.fl_str_mv |
3bce4f7ab09dfc588f126e1e36e98a45 29a04bec50badb1c4e52dd109b1be771 9f659e0c71559e86f38034d14564afce 8ba7e095a610dd76d4a9525825dedf3e |
bitstream.checksumAlgorithm.fl_str_mv |
MD5 MD5 MD5 MD5 |
repository.name.fl_str_mv |
Repositorio Institucional Universidad Cooperativa de Colombia |
repository.mail.fl_str_mv |
bdigital@metabiblioteca.com |
_version_ |
1808789150212554752 |
spelling |
Cantillo Largo, Paolo AndrésValencia Chancí, Frank Esteban2019-02-08T13:37:31Z2019-02-08T13:37:31Z2018-11-30https://hdl.handle.net/20.500.12494/7309Valencia Chancí, F. E. (2018). Mamba cosméticos (Tesis de pregrado). Recuperado de: http://repository.ucc.edu.co/handle/ucc/7309This work in its initial facet shows the diagnosis of the company MAMBA COSMETICS in relation to the communicational shortcomings that it presents with its diverse public; starting from this we will give some proposals to solve these problems and obtain an assertive communication for the company, by means of which it will increase its presence in the network and will make it a recognized brand within its target audience. All these strategies in order to demonstrate the importance of the interaction of medium-sized companies in web 2.0 and recognize the great importance and influence of a social communicator (communitty manager) to make these ventures true successes in the market.Este trabajo en su faceta inicial muestra el diagnóstico de la compañía MAMBA COSMÉTICOS en relación a las falencias comunicacionales que presenta con sus diversos públicos; partiendo de esto daremos unas propuestas para solucionar dichos problemas y obtener una comunicación asertiva para la empresa, por medio de las cuales aumentará su presencia en la red y la hará una marca reconocida dentro de su público objetivo. Todas estas estrategias con el fin de demostrar la importancia de la interacción de las medianas empresas en la web 2.0 y reconocer la gran importancia e influencia de un comunicador social (communitty manager) para hacer de estos emprendimientos unos verdaderos éxitos en el mercado.Resumen. -- Palabras claves. -- Abstract. -- Key words. -- Introducción. -- Justificación. -- Diagnóstico. -- Objetivos. -- Objetivo General. -- Objetivos Específicos. -- Desarrollo del modelo de Negocios. -- Producto o servicio. -- Construcción de marca y comunicación corporativa. -- Propuesta de valor. -- Clientes. -- Segmentación del mercado y Público Objetivo. -- Relación con los clientes. -- Canales. -- Competencia local, nacional e internacional. -- Fuentes de ingreso. -- Recursos claves. -- Actividades claves. -- Aliados estratégicos. -- Marco regulatorio. -- Estructura de costos. -- Lienzo Canvas. -- Propuesta de plan de marketing digital. -- Propuestas a diagnóstico. -- Mapa de sitio. -- Plan de Marketing. -- Conclusiones. -- Bibliografía. -- Anexos. -- Prototipo. --frank.valenciac@campusucc.edu.co21Universidad Cooperativa de Colombia, Facultad de Ciencias Sociales, Comunicación Social, Medellín y EnvigadoComunicación SocialMedellínSocial MediaComunicaciónPlan de marketingCommunitty managerTG 2018 CSO 7309Social MediaCommunicationMarketing planCommunitty managerMamba cosméticosTrabajo de grado - Pregradoinfo:eu-repo/semantics/acceptedVersionhttp://purl.org/coar/resource_type/c_7a1finfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisAtribución – No comercialinfo:eu-repo/semantics/closedAccesshttp://purl.org/coar/access_right/c_14cbCastelló, A. (2010). Una nueva figura profesional: el Community Manager. Islas Canarias: Pangea.Colprensa. (21 de mayo de 2015). El 10,62% de la población del país es afrocolombiana, dice el Dane. El País.Liberos, E. (2013). El libro del marketing interactivo y la publicidad digital. Madrid: ESIC EDITORIAL.Llanos, J. C. (1 de septiembre de 2016). Juan C Mejía. Obtenido de https://www.juancmejia.com/redes-sociales/community-manager-que-es-importancia-habilidades-necesarias-y-funciones-completa-guia-de-community-management/PublicationLICENSElicense.txtlicense.txttext/plain; charset=utf-84334https://repository.ucc.edu.co/bitstreams/fadad9e0-e5b3-4dab-9ed0-5788d63c6d38/download3bce4f7ab09dfc588f126e1e36e98a45MD52ORIGINAL2018_mamba_cosmeticos.pdf2018_mamba_cosmeticos.pdfTrabajoapplication/pdf1059798https://repository.ucc.edu.co/bitstreams/19ecd544-115e-4197-b31a-0cc70f613e5f/download29a04bec50badb1c4e52dd109b1be771MD53TEXT2018_mamba_cosmeticos.pdf.txt2018_mamba_cosmeticos.pdf.txtExtracted texttext/plain33191https://repository.ucc.edu.co/bitstreams/3081df09-498c-4fac-94ec-ce64b495aea2/download9f659e0c71559e86f38034d14564afceMD54THUMBNAIL2018_mamba_cosmeticos.pdf.jpg2018_mamba_cosmeticos.pdf.jpgGenerated Thumbnailimage/jpeg2851https://repository.ucc.edu.co/bitstreams/26450486-42c8-42af-848c-c05cb6f9b0dd/download8ba7e095a610dd76d4a9525825dedf3eMD5520.500.12494/7309oai:repository.ucc.edu.co:20.500.12494/73092024-08-10 10:11:05.268restrictedhttps://repository.ucc.edu.coRepositorio Institucional Universidad Cooperativa de Colombiabdigital@metabiblioteca.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 |